سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه تاب آوری Resilience Media

رسانه تاب آوری ایران

رسانه تاب آوری ایران: در این مطلب به اختصار، به رسانه تاب اوری اجتماعی ایران و حوزه های فعالیتی این رسانه خواهیم پرداخت.

اولین رسانه تاب آوری اجتماعی ایران؛ اطلس فارسی تاب آوری کشور
اولین رسانه تاب آوری اجتماعی ایران؛ اطلس فارسی تاب آوری کشور

رسانه تاب آوری ایران

اولین رسانه تاب آوری اجتماعی کشور

رسانه تاب آوری اجتماعی ایران محصول بیش از یک دهه فعالیت رسانه ای، به همراه اندوخته ای از تجارب کُنشگری های اجتماعی- رسانه ای مبتنی بر مجموعه رسانه های تخصصی ایرانیان می باشد.

این رسانه با هدف غاییِ بسترسازی های لازم جهت طرح ریزی ها و برنامه نویسی اجرایی مبتنی بر آموزش و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در سرتاسر کشور ایجاد گشته است.

رسانه تاب آوری اجتماعی ایران به عنوان اولین رسانه رسمی و تخصصی تاب آوری کشور با برخورداری از کارگروههای زیرشاخه اش اعم از تیم های مترجمین، پژوهش، آموزش و اطلس استانها در تابستان سال 1402 تاسیس شد.

اولین رسانه تاب آوری اجتماعی ایران؛ اطلس فارسی تاب آوری کشور
اولین رسانه تاب آوری اجتماعی ایران؛ اطلس فارسی تاب آوری کشور

 

دفتر مرکزی این رسانه واقع در استان گیلان – شهرستان بندرانزلی – مرکز مددکاری اجتماعی و دفتر رسانه های مددکاری اجتماعی و تاب آوری ایرانیان می باشد.

برگزاری میزگردهای تخصصی تاب آوری در ابعاد مختلف وجه تمایز این رسانه با سایر وبسایتهای فعال اجتماعی  روانشناختی کشور می باشد که بطور هفتگی به شکل حضوری و آنلاین با حضور نخبگان اجتماعی حوزه های مختلف در دفتر این رسانه برگزار می شود.

رسانه تاب آوری ایران
رسانه تاب آوری ایران

 

رسانه تاب آوری اجتماعی ایران دارای پایگاههای متنوع و قدرتمند در شبکه های اجتماعی می باشد و کلیه مطالب و عملکرد این رسانه بطور همزمان با وبسایت، در پایگاههای توییتر، فیس بوک، لینکداین، اینستاگرام و تلگرام منتشر می شوند.

رسانه تاب آوری اجتماعی ایران در نظر دارد مرکزی جهت هم افزایی نویسندگان، پژوهشگران و مدرسین تاب آوری در سطح کشور باشد و تا این لحظه از حیات این رسانه کشوری، متخصصین زبده و خبره ای را از حوزه های مختلف روانشناسی و مددکاری اجتماعی گردهم آورده است.

تیم تحریریه این رسانه به شکل متمرکز با مدیریت کارگروههای مترجمین، آموزش و پژوهش در قالب یک اتاق فکر در دفتر مرکزی این رسانه ای فعال می باشند و در ساعات اداری و نیز نوبت عصر به تولید محتوای تخصصی در ابعاد گوناگون تاب آوری (بر اساس دستور کار هفتگی این رسانه) می پردازند.

تولید محتوای چندرسانه رسانه تاب آوری اجتماعی ایران از طریق کانال های رسمی ویدئویی این رسانه در شبکه های آپارات، دالفک، mp4، نمایش و یوتیوب منتشر می شوند.

با هدف ارتقاء تاب آوری رسانه ایِ وبسایت تاب آوری اجتماعی ایران، وبگاه پشتیبان این رسانه در مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران طراحی و فعال شد و کلیه محتوای اختصاصی رسانه تاب آوری اجتماعی ایران در وبگاه مذکور ثبت و ضبط می شوند.

رسانه تاب آوری اجتماعی ایران از مهمترین ارکان مجموعه رسانه های تخصصی مددکاری اجتماعی ایرانیان به طور متمرکز به موضوع مهم تاب آوری در ابعاد مختلف می پردازد.