سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه تاب آوری Resilience Media

آدرس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران چیست؟

رسانه تاب آوری | خبرگزاری تاب آوری

آدرس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران چیست؟

در این مطلب قصد داریم آدرس رسانه تاب آوری ایران را که شامل چند نشانی اینترنتی مختلف می باشد معرفی نماییم.

آدرس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران چیست؟

آدرس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران چیست؟

آدرس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران چیست؟ در این مطلب قصد داریم آدرس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران را که شامل چند نشانی اینترنتی مختلف می باشد معرفی نماییم.

رسانه تاب آوری اجتماعی ایران در سال 1402 با هدف ایجاد یک خبرگزاری تاب آوری قدرتمند و دارای تجهیزات رسانه ای قدرتمند رونمایی شد و آغاز به کار کرد.

این رسانه با نشانی اصلی talisweb.ir و دو نشانی فرعی متصل شامل socialresilience.ir و resiliencemedia.ir در دسترس عموم علاقمندان به مبحث تاب آوری قرار دارد.

رسانه تاب آوری اجتماعی ایران در هسته اصلی خود یک خبرگزاری تاب آوری قدرتمند دارد که محورهای اصلی فعالیتی آن شامل موارد ذیل می باشد:

اولین رسانه تاب آوری اجتماعی ایران

«خبرگزاری تاب آوری ایران»
Iranian Resilience Media

رسانه تاب آوری ایران talisweb.ir متعلق به همه است

آدرس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران چیست؟

  • پوشش خبری اخبار و رویدادهای تاب آوری ایران
  • اطلس فارسی تاب آوری در قالب نقشه خبری تاب آوری ایران
  • رصد لحظه به لحظه جدیدترین تحولات علمی با محوریت تاب آوری
  • نشر کتاب، معرفی مقالات تخصصی، یادداشتهای متخصصین تاب آوری

www.talisweb.ir

www.socialresilience.ir

www.resiliencemedia.ir

خانه تاب آوری ایرانیان iraniansocialworkers.ir

اولین خانه تاب آوری ایرانیان iraniansocialworkers.ir: خانه تاب آوری ایران شاخه ای از رسانه تاب آوری: خانه تاب آوری (Iranian home of resilience) به عنوان مرکزی جهت انجام تحقیقات با محوریت موضوعات تاب آوری، انجام پژوهش های تخصصی متمرکز بر تاب آوری و نیز برگزاری آموزش های تاب آوری به شکلی متفاوت با روشی منحصر به فرد (توام با ارزیابی میزان اثربخشی آموزش های انجام شده) حتی بصورت رایگان برای موسسات و سازمانهای مردم نهاد اجتماع محور، با هدف ترویج و توسعه و نهادینه سازی تاب آوری در جامعه، مجددا آغاز به کار نموده است.

شایان ذکر است سابقه فعالیت این پایگاه اینترنتی در حوزه تاب آوری، از دی ماه سال 1393 می باشد که برحسب مصوبات اخیر تیم تخصصی مجموعه رسانه های مددکاری اجتماعی ایرانیان، احیاء مجدد خانه تاب آوری بعنوان یکی از شاخه های مهم فعالیت های رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران در دستور کار قرار گرفت.

حوزه فعالیت خانه تاب آوری ایرانیان، پژوهش محور و آموزش محور خواهد بود.

رسانه تاب آوری ایران

لوگوی رسانه تاب آوری اجتماعی ایران

خانه تاب آوری ایران کجاست؟

قابل به ذکر است باشگاه تاب آوری ایرانیان مستقر در مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران و خانه تاب آوری ایران به عنوان شاخه ای مستقل در پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران، تحت نظارت و پشتیبانی فنی عملیاتی و تخصصی مجموعه رسانه های مددکاری اجتماعی ایرانیان فعال می باشند.